Кыргыз Республикасы
Жалал-Абад областы
Тогуз-Торо району
№3 Б.Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектеби
ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯ
2021-2022-окуу жылы
Кыргыз Республикасы
Жалал-Абад областы
Тогуз-Торо району
№3 Б.Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектеби
ПРОГРАММАЛЫК АККРЕДИТАЦИЯ
2021-2022-окуу жылы
№3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу
орто мектебинин билим денгээлин текшеруу жыйынтыгы боюнча анализ
25-апрель 2022-жыл
№3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектебинде
2022-жылдын 25-мартынан 16-апрелине чейин КР Окмотунун 2020- жылдын
30-мартындагы №381 токтомунун негизинде окуучулардын билим денгээлин текшеруу жургузулду .
Мектептин билим денгээлин текшеруу учун томонку курамда комиссия курамы аныктоо жургузду.
№3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектебинин 2017-2018, 2018-2019, 2019-2020, 2020-2021, 2021-2022– окуу жылында жургузулгон тарбиялык иштердин
АНАЛИЗИ
Мектепте 4 комитет иш алып барат:
Комитеттер тарабынан спорттук мелдештер, дежурстволор, даталуу кундорго иш чаралар, конкурстар жыл мезгилине жараша пландын негизинде жыл сайын откорулуп, жылына 2 жолу оспурумдор уюму тарабынан «Манас», «Семетей», «Сейтек» кошунуна окуучуларды кабыл алуу журот. Кошундар арасында сборлор откорулот.
Мисалы : «Жакшы окуп , жакшы жүрүшүм, элиме кошкон үлүшүм» аттуу сбордо 1-5- класстарды кошунга кабыл алуу.
«Мекенди коргоо ыйык милдет» 9-классты «Манас» кошунуна кабыл алуу сбору откорулот.
«Мугалим күн — ал баарына тегиз тийет» жалпы кошундун сбору
Кыздар комитети «Эрте никеге турууга каршыбыз» акциясы, «Зордук-зомбулукка каршыбыз», «Жакшы кыз жакадагы кундуз» тегерек стол ж.б.
Окуучулук комитети «Акыл ордо» предметтик таймашы «Окуучунун жоопкерчилигин кантип которобуз?»- деген темада тегерек стол ата- энелер комитети менен бирдикте.
«Ким шамдагай» деген темада класстар арасында эстафеталык таймаш жана жаз,куз айларында окуучуларды сергек жашоого ундо максатында эртен мененки конугуулорду жасатуу, «Биз таштандыда жашагыбыз келбейт» айлана-чойрону тазалоо акциясы, «Ак калпактар» күнүнѳ жүрүш жыл сайын жана 1- октябрь Карылар күнүнѳ карата «Карысы бардын ырысы бар» деген темада кече откорулот.
Мектепте класстар боюнча «Тимурчулар» командасы уюштурулган .
Мектепте шефтик козомолго алынган
Жаз-күз мезгилине карата чарбачылыгына комок корсотушот
Мисалы : кол арыктарын тазалашат, кар куроо, огородторун отургузуу, жыйноо.
Мектепте даярдоо классы менен 21 класс комплект бар, класс жетекчилер ата-энелер менен биргеликте иш алып барышат.
Жуманын 3-кунундо оз ара текшерүү жургузулуп, линейка откорулуп катыш, кечигүү даталуу кундор, жанылыктар боюнча маалымат берилип , жыйынтык чыгарылып турат.
Спорт оюндары боюнча
№ | Жылдары | Волейбол | Футбол | Эркин курош | Ордо | |
1 | 2017-2018-ж | — | — | III орун | ||
2 | 2018-2019-ж | — | II орун | II орун | — | |
3 | 2019-2020-ж | — | II орун | — | ||
4 | 2020-2021-ж | — | — | II,III орун | — | |
5 | 2021-2022 | — | I,II орун | — |
2016-жылы «Тарых жана маданият» жылына карата мектепте музей тузулгон.
2017-жылы «Ыйман, адеп жана маданият» жылына карата мектепте окуучуларды ыймандуулукка, адептуулукко тарбиялоо максатында маданий иш чаралар уюштурулду.
2018-жылы «Региондорду онуктуруу» жылына карата мектептин музейи кайрадан ремонттон откорулуп, оноп–тузоо, толуктоо иштери
жургузулду.
2019-жылы «Региондорду онуктуруу жана олкону санаприптештируу» жылына карата мектепте 1,2-корпусуна интернет орнотулуп, ботаникалык бурч уюштурулду.
2020-жылы «Аймактарды онуктуруу, олкону санариптештируу жана балдарды колдоо» жылына карата мектептин айлана-чойросун корктондуруу иштери жургузулуп, бак-дарактардын кочоттору отургузулду.
Социалдык педагогдун жургузгон иштерине анализ.
Ар бир класс боюнча класс жетекчи жана соцпедагог тарабынан окуучулардын социалдык паспорту тузулгон.
№ | Социалдык абалы
| 2016-2017-ж | 2017-2018-ж | 2018-2019-ж | 2019-2020-ж | 2020-2021-ж |
1 | Социалдык жетим окуучулар | 45/26 | 57/28 | 50/29 | 40/25 | 40/23 |
2 | Тоголок жетим | 1/0 | 1/0 | 1/0 | — | — |
3 | Жарым жетим | 21/11 | 22/12 | 19/9 | 17/10 | 17/10 |
4 | Кѳп балалуу үй- бүлѳѳ | 23 | 23 | 30 | 36 | 45 |
5 | Аз камсыз үй – бүлѳѳ | 50 | 50 | 35 | 26 | 13 |
6 | Тарбиясы оор бала ИДН | — | — | — | — | — |
7 | ДМЧ | 8/2 | 6/3 | 8/2 | 7/2 | 7/2 |
8 | Ички мигранттын балдары | 26/14 | 24/13 | 30/19 | 32/19 | 35/20 |
9 | Сырткы мигранттын балдары | 9/5 | 11/6 | 15/8 | 13/7 | 11/5 |
№ 3 Бейше Урстомбеков атындагы орто мектебинин портфолиосу
(маалыматы)
20.04.2022-жыл Арал айылы
1.1 Билим беруу уюмунун аталышы | №3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектеби |
1.2 Жайгашкан жери, адреси | Тогуз-Торо району, Арал айылы, Т.Жээналиев кочосу |
1.3 Билим беруу мекемесинин жетекчисинин аты-жону жана байланыш телефону | Молдалиев Суйоркул Абдылдаевич моб.тел.: 0 704 66 00 38 |
1.4 Ата-энелер комитетинин аты-жону жана байланыш телефону | Самсиева Анаркан с. Арал |
1.5 Менчигинин туру: муниципалдык
1.6 Мектептин тиби: ыңгайлаштырылган
1.7 Билим беруу мекемесинин статусу: жалпы билим беруу мектеби
1.8 ИНН 00809199510198
1.9 Билим беруу уюмунун миссиясы: билим сапатын которуу жана
ыймандуулукка тарбиялоо
1.10 Жакынкы беш жыл аралыгындагы мектепти онуктуруудогу стратегиялык план:
Стратегиялык максат 1:Окутуу тарбиялоо процессинде окуучуга жагымдуу жана ынгайлуу шарт тузуу
№ | Онугуу индикатору | 1-жыл | 2-жыл | 3-жыл | 4-жыл | 5-жыл |
1 | 2016-жылдан 2021 жылга чейин | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 |
теор | Теор | прак | прак | прак |
Стратегиялык максат 2: Сапаттуу билим берүү жана татыктуу тарбиянын жеткиликтүүлүгүн камсыз кылуу
№ | Онугуу индикатору | 1-жыл | 2-жыл | 3-жыл | 4-жыл | 5-жыл |
1 | 2016-жылдан 2021 жылга чейин | 2016-2017 | 2017-2018 | 2018-2019 | 2019-2020 | 2020-2021 |
теор | Теор | прак | прак | прак |
Билим алуунун формалары | Ушул окуу жылдагы окуучулардын саны(адам) | Алардын ичинен мумкунчулугу чектелген инвалид балдардын саны |
билим беруу мекемесинде | ||
Кундузку окуу формасы | 449 | 7 |
Кундузку-сырттан окуу (кечки) формасы | — | — |
Сырттан окуу формасы | — | — |
Билим беруу мекемесинде эмес | ||
Уй булоолук билим алуу формасында | — | — |
2.1. Акыркы 5 жыл аралыгындагы окуучулардын катышынын маалыматы
2016/2017 окуу жылы | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | |||||||
Окуучулардын саны | Окуу жылдагы себептер менен сабак калтыруу | Окуучу лардын саны | Окуу жылдагы себептер менен сабак калтыруу | Окуучулардын саны | Окуу жылдагы себептер менен сабак калтыруу | Окуучу лардын саны | Окуу жылдагы себептер менен сабак калтыруу | Окуучу лардын саны | Окуу жылдагы себептер менен сабак калтыруу | ||
2.2. Акыркы 5 жыл аралыгындагы мектепке тартылбай калган окуучулар
2016/2017 окуу жылы | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 окуу жылы | |||||
Окуучу лардын саны | Тартыл баган окуучунун көрсөткү чү (киши) | Окуучулардын саны | Тартыл баган окуучунун көрсөткү чү (киши) | Окуучу лардын саны | Тартылбаган окуучунун көрсөт күчү (киши) | Окуучу лардын саны | Тартылба ган окуучунун көрсөткү чү (киши) | Окуучу лардын саны | Тартыл баган окуучунун көрсөт күчү (киши) |
— | — | —- |
2.3 Окуучунун натыйжалуулугу (2020-2021-окуу жылы)
Окуучулардын класстан кочушу. Мектептен чыгып кетиши, мектепке кабыл алынышы туралуу маалымат
Мектеп боюнча | Мектепти мурунку окуу жылында таштаган балдардын саны | Жок |
Ушул жылы экинчи орунга калгандардын саны | Жок | |
Мектепке келген балдардын саны | ||
Жылына 25 күндѳн кѳбүрѳѳк калтырган окуучулардын саны | Жок | |
10 класска кѳчкѳн 9-класстын окуучуларынын пайызы | 80% | |
Башка мектептен которулуп келген окуучулардын саны | ||
Башка мектепке которулуп кеткен окуучунун саны |
2.4 Окуучунун натыйжалуулугу (2020-2021-окуу жылы)
Окуучулардын класстан кочушу. Мектептен чыгып кетиши, мектепке алынышы туралуу маалымат
Мектеп боюнча | Мектепти мурунку окуу жылында таштаган балдардын саны | Жок |
Ушул жылы экинчи орунга калгандардын саны | Жок | |
Мектепке келген балдардын саны | ||
Жылына 25 кундон кобуроок калтырган окуучулардын саны | 3 окуучу ( ооруп калтырган) | |
10 класска кочоѳн 9-класстын окуучуларынын пайызы | 80% | |
Башка мектептен которулуп келген окуучулардын саны | 3 саны | |
Башка мектепке которулуп кеткен окуучунун саны | 6 саны |
2.5 Окуучунун натыйжалуулугу (2020-2021-окуу жылы)
Окуучулардын класстан кочушу. Мектептен чыгып кетиши, мектепке кабыл алынышы туралуу маалымат
Мектеп боюнча | Мектепти мурунку окуу жылында таштаган балдардын саны | Жок |
Ушул жылы экинчи орунга калгандардын саны | Жок | |
Мектепке келген балдардын саны | ||
Жылына 25 кундон кобуроок калтырган окуучулардын саны | 1(ооруп калган) | |
10 класска кочкон 9-класстын окуучуларынын пайызы | Жок | |
Башка мектептен которулуп келген окуучулардын саны | Жок | |
Башка мектепке которулуп кеткен окуучунун саны | 9 окуучу |
2.6 Окуусун уланткан бутуруучулор жонундо маалымат (3 жылдыкы)
Окуу жылы | Жалпы бутуруучулор | Тапшыруулардын корсоткучу | Эч жакка тапшырбаган | |||||||
ЖОЖ | Орто окуу жайлары | Кесиптик лицейлер | ||||||||
саны | % | Саны | % | саны | % | саны | % | саны | % | |
2019-2020 | 30 | 100 | 5 | 71,4 | 2 | 18,6 | — | — | — | — |
2020-2021 | 13 | 100 | 6 | 66,6 | Жок | 0 | 1 | 11,2 | 6 | |
2021-2022 | 30 | 100 | 69 | 100 | — | — | — | — | — | — |
Индикаторлордун аталышы | Олчоо бирдиги | эскертуу |
1.Билим беруу программасынын максаттуу болуму | ||
1) Иш кагаздардын МББСнын талаптарына ылайык келуусу | Ооба | |
2) МББСнын талаптарына ылайык окуучулардын пландалган оздоштуруусунун жыйынтыктарынын билим беруунун программасына дал келиши | Ооба | |
3) МББСын билим беруу программасынын талаптарына ылайык жетишкендиктерин баало системасынын пландалган натыйжаларына дал келиши | Ооба | |
2.Билим беруу программасынын мазмундук болугу | ||
1) МББСнын талаптарына окуу предметтеринин жана класстан тышкаркы ийримдердин программалык мазмунунун дал келиши | Ооба | |
2) МББСнын талаптарына ылайык окуучулардын социалдаштыруу жана тарбиялык иштеринин программасынын шайкеш келуусу | Ооба | |
3) Окуу программасына МББСнын талаптарына ылыйык сунуштарды(озгортуулорду) киргизуу | жок | |
3.Окуу программасынын уюштуруучулук болуму | ||
1) МББСнын талаптарына ылайык окуу планынын дал келиши | Ооба | |
2) МББСнын талаптарына календарлык пландардын ылайык келуусу | Ооба | |
3) МББСнын талаптарына класстан тышкаркы иштердин планынын ылайык келуусу | Ооба | |
4. Негизги билим беруу программаларынын болукторунун ылайык келуусу | ||
1) мамлекеттик компонент (болуктору) | % (часть) | 100% |
2) мектеп компоненти ( болуктору) | % (часть) | 0 |
Индикаторлордун аталышы
| Олчоо бирдиги | эскертуу | ||||||||||||||||||||||||
4.1 Билим беруу программасын моонотундо ишке ашыруудагы окуу сааттарынын саны | 512 саат | |||||||||||||||||||||||||
4.2 Окуу программасынын милдеттуу болугундо корсотулгон окуу предметтери |
| |||||||||||||||||||||||||
4.3. Билим беруу программасында вариативдик болугундо корсотулгон окуу предметтери жана курстар | ооба | |||||||||||||||||||||||||
4.4. Терендетилип окутулуучу окуу предметтери (эгер бар болсо) | жок |
5.Класстан тышкаркы иштердин планы жонундо маалымат
Индикаторлодун аталыштары | Чен олчому / мааниси | эскертүү |
5.1 Окуу моонотундогу класстан тышкаркы иштердин колому | 720 саат | |
5.2 Класстан тышкаркы иштердин багыттары | Ден соолукту чындоо Тарбиялык эстетикалык | |
5.3 Класстан тышкаркы иштердин формалары | Спорттук –ден соолукту чындоочу Корком чыгармачылык |
маалымат
6.1 Окуучулардын мамлекеттик жыйынтыктоо аттестациясынын жыйынтыктары жонундо маалымат
Окуу предмет тери | 2016/2017 окуу жылы | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/ 2020 | 2020/2021 окуу жылы | |||||
Катышкан окуучулар дын саны | Канаатан дыраарлык баадан ылдый эмес баа алган окуучулар дын саны | Катышкан окуучулардын саны | Канаатан дыраарлык баадан ылдый эмес баа алган окуучулар дын саны | Катышкан окуучулардын саны | Канаатан дыраарлык баадан ылдый эмес баа алган окуучулар дын саны | Катышкан окуучулардын саны | Канаатан дыраарлык баадан ылдый эмес баа алган окуучулар дын саны | Катышкан окуучулар дын саны | Канаатан дыраарлык баадан ылдый эмес баа алган окуучулардын саны | |
Русский язык | 30/100% | — | 19 / 100% | — | 26/100% | — | 15/100% | — | — | — |
Кыргыз тили адабияты | 30/100% | — | 13/ 100% | — | 26/100% | — | 15/100% | — | — | — |
Математика | 30/100% | — | 13 / 100% | — | 26/100% | — | 15/100% | — | — | — |
Кыргыз тили (тандоо) | 30/100% | — | 13 / 100% | — | 26/100% | — | 15/100% | — | — | — |
История | 30/100% | — | 13 / 100% | — | 26/100% | — | 15/100% | — | — | — |
Жаран таануу | — | — | — | — | — | — | — | — | — | — |
6.2 Жалпы жана орто билим жонундогу артыкчылык аттестатын алган окуучулар жонундо маалымат
2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 окуу жылы | 2020/2021 | 2021/2022 окуу жылы | |||||
Окуучулар дын саны | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны | Катышуучулардын үлүшү (%) |
Жок | — | Жок | — | Жок | — | жок | Жок | — |
6.3. Жалпы орто билим жонундо жана жалпы негизги билим алуу жонундо аттестат, куболук албай калган окуучулар жонундо маалымат.
2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019/2020 | 2020/2021 | 2021/2022окуу жылы | |||||
Окуучула рдын саны (киши) | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны (киши) | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны (киши) | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны (киши) | Катышуучулардын үлүшү (%) | Окуучулар дын саны (киши) | Катышуучулардын үлүшү (%) |
— | — | — | — | — — | — | ||||
6.4. Жалпы республикалык тестирлоодо бутуруучулордун
жыйынтыгы
Акыркы беш жылда | 2017/2018 окуу жылы | 2018/2019 окуу жылы | 2019-2020-окуу жылы | 2020-2021 окуу жылы | 2021/2022 окуу жылы |
ЖРТ катышкан бутуруучулордун улушу | 100% | 100% | 100% | 100% | 100% |
Орточо балл алган бутуруучулор | 125 | 120 | 130 | 140 | |
ЖРТда 110 баллдан жогору алган катышуучулар | 9 | 7 | 9 | 5 |
6.5. Акыркы 5 жылда олимпиадага катышуусу
№ | Республикалык олимпиадага | 2017/2018 окуу жылы (алган орундары) | 2018/2019 окуу жылы (алган орундары) | 2019/2020 Окуу жылы (орун алгандары) | 2020/2021 Окуу жылы (орун алгандары) | 2021/2022окуу жылы (алган орундары) |
1 | Кыргыз тили | — | — | |||
2 | Чет тили | 2-3-3-орун | 2-3-3-орун | 3-орун | 1-орун | |
3 | Орус тили | — | — | 3-орун | ||
4 | Тарых | — | — | 2-орун | 3-орун | |
5 | Математика | — | — | 1-орун | ||
6 | География | 2-орун | 2-орун | 2-орун | ||
7 | Физика | — | — | 1-3-орун- | ||
8 | Биология | — | — | — | ||
9 | Химия | — | — | |||
10 | Информатика | 3-орун | — | 3-орун | — |
№ | Эл аралык олимпиадада | 2016/2017 окуу жылы (алган орундары) | 2017/2018 окуу жылы (алган орундары) | 2020/2021 Окуу жылы(алган орундары) | 2020/2021 Окуу жылы(алган орундары) | 2021/2022 окуу жылы (алган орундары) |
1 | Математика | — | — | — | — | — |
2 | Физика | — | — | — | — | — |
3 | Биология | — | — | — | — | — |
4 | Химия | — | — | — | — | — |
5 | Информатика | — | — | — | — | — |
Индикаторлордун аталышы | Ченоо олчому (киши) | Эскертуу | ||||||||||||||||
7.1. Жетекчилик жана педагогикалык кызматкерлер менен камсыз болуу | ||||||||||||||||||
Мектептеги кызматтардын саны |
| |||||||||||||||||
Бош кызмат орундарынын саны | — | |||||||||||||||||
Мугалим жоктугунан берилбеген сабактарынын саны | — | |||||||||||||||||
Окутуу тармагында адистиги жок мугалимдер аркылуу берилген сабактар. | Эмгек | |||||||||||||||||
7.2. Мугалимдердин сапаттык курамы | ||||||||||||||||||
Жогорку | 36 | |||||||||||||||||
— адистиги (педагогикалык) | 35 | |||||||||||||||||
— бакалавр (педагогикалык) | 8 | |||||||||||||||||
— магистр (педагогикалык) | 2 | |||||||||||||||||
Бутпогон жогорку (педагогикалык) | 3 | |||||||||||||||||
Атайын орто (педагогикалык) | 5 | |||||||||||||||||
Орто билимдүү (жалпы) | — | |||||||||||||||||
7.3.Мугалимдердин квалификациясын жогорулатуусу | ||||||||||||||||||
Акыркы 5 жылда квалификациясын жогорулатып келген мугалимдер пайызы | 44,4% | |||||||||||||||||
Акыркы 5 жылдагы кыска моонотто (3-5 кундук) семинар, тренингдерден откон мугалимдердин пайызы. | 72,5% | |||||||||||||||||
Насаатчысы бар жаш мугалимдердин пайызы | 6 мугалим 100% | |||||||||||||||||
Мектепте иштеп жаткан усулдук бирикме же кафедралар (аталышы).
|
| |||||||||||||||||
Индикатордун аталышы | Билим беруу уюму (%) | ||
Окуу китептери менен камсыз болушу | 77% | ||
Кыргыз класстарынын окуу китептер менен камсыз болушу | 77% | ||
Орус класстарынын окуу китептер менен камсыз болушу | — | ||
Башка тилдуу окуучулардын окуу китептер менен камсыз болушу | — | ||
Китеп жетпеген предметтер | ТТНК | ||
Китеп менен камсыз болуусу 60% жетпеген предметтер | 1-4 | 5-9 | 10 -11 |
ТТНК | ТТНК | — |
Группа 1 | Бардыгы (бар/жок) | Эскертуу | |
1 | Окуу кабинеттери: | ||
Кыргыз тил | 1 | ||
Чет тили | 1 | ||
Орус тили | — | ||
Тарых | 1 | ||
Математика | 1 | ||
География | 1 | ||
Физика | 1 | ||
Биология | 1 | ||
Химия | 1 | ||
Башталгыч класс | 1 | ||
Компьютердик класс | 1 | ||
2 | Администрациянын болмолору (директордун жана завучтардын болмолору) | 3 | |
3 | Ажааткана | 1 | |
4 | Китепкана (китеп фонду/бирдиги) | 1 | |
Китеп сактоочу жай, архив | 1 | ||
Китеп окуучу зал | 1 | ||
5 | Ылайыкташкан кааналар (лаборатория) | — | |
Химия | — | ||
Биология | — | ||
Физика | — | ||
6 | Спорттук аянтча | 1 | |
Гимнастика залы | — | ||
7 | Музыкалык каана | 1 | |
8 | Ашкана | 1 | |
9 | Жыйындар залы | — | |
10 | Эмгеккке уйротуу каанасы | — | |
От жагуу системасы | 2 | ||
От жагуу иши | Электро котел жана котел (меш) | ||
Мектептин имаратынын жалпы абалы(1-эң начар, 2- начар, 3-канааттандырарлык, 4- жакшы) | жакшы | ||
Санитардык-эпидемиологиялык кызматынын жана орт очуруу козомолунун чыгарган жыйынтыгы | канааттандыраарлык |
Ресустар | Бардыгы (бар/жок) | Саны |
Окуучулар пайдаланган компьютерлердин саны | Бар | 13 |
Интернет | Бар | 2 |
Интерактивдүү (электрондук) доска | Бар | 1 |
Видеокозомол | Бар | 4 (камера) |
Проектор | Бар | 2 |
Иши | Саны | Катышкан окуучулардын % | |
1 | Спорттук ийрим | 2 | 15,4% |
2 | Предметтик ийрим | 12 | 35,4% |
Канчалык деңгээлде сиз билим беруу уюмунун ишине канааттанасыз? | Бардыгы 100 ата-эне катышкан
| Орто эсептин мааниси | |
1 | Абдан жакшы | ||
2 | Жакшы | + | + |
3 | Орто | — | — |
4 | Начар(канааттандырарлык эмес) |
Сиз төмөнкү пункттар боюнча билим беруу уюмунун ишине канааттанасызбы? | Орточо балл (1-5 шкала) | |
1 | Окутуу чойронун жагымдуулугу | 5 |
2 | Билим беруунун сапаты | 4 |
3 | Мугалимдердин квалификациясы | 4 |
4 | Балдардын окууга катышуусу | 4 |
5 | Окуучулардын тартиби жана озун алып журуусу | 4 |
№3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектебинин
маалыматы
№3 Б.Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектеби Жалал-Абад областынын Тогуз-Торо районуна караштуу Кок–Ирим айыл аймагынын Арал айылында жайгашкан.
Мектеп II – корпустан турат.
I-корпус 1961 жылы ашар жолу менен.
II-корпус 1986 жылы щит менен курулган.
Мектепте ѳзүн- ѳзү баалоо боюнча түзүлгѳн комиссия курамы томонку аспектилерди карады.
Комиссия курамы окуучулардын билим деңгээлин текшеруудо томонкулорду изилдеди:
— предметтер боюнча тесттик иштер алуу.
— сабактарга катышуу.
— текшерүү иштерди алуу.
Комиссиянын аныктамасы
№ | Минималдуу талаптар | Отчёт | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
1
2
3
4
5
6
| Билим беруунун сапатын камсыздоо саясатына минималдуу талаптар
Билим беруу программаларын иштеп чыгуу, бекитуу байкоо жургузуу жана мезгили менен баалоого минималдуу талаптар
Компетентуу окутууга жана окуучулардын жетишуусун баалоого минималдуу талаптар
Окуучуларды кабыл алууга билим беруунун натыйжаларын таануга жана окуучулардын бутуруусуно минималдуу талаптар
Педагогикалык жана окутуучуларга комокчу курамына минималдуу талаптар
Материалдык техникалык базасы боюнча маалымат беруучу талаптар
| №3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу мектеп билим беруунун III баскычын камтыган юридикалык мекеме болуп эсептелет. Мектеп ишмердиктин жана тажрыйбанын мыкты жетишкендиктеринин, педагогикалык кызматкерлердин жогорку кесиптик чеберчилигинин, жаӊы педагогикалык технологиялардын негизинде билим сапатын жогорулатуунун устундо иш алып барат.
Мектептин миссиясы: «Билим сапатын которуу жана ыймандуулукка тарбиялоо». Мектептин миссиясынын негизинде томонку максаттар кабыл алынган. · Окуучуларга жекече мамиле кылуу менен билим сапатын которууго жетишуу · Окуучулардын логикалык ой жугуртуусун, оз алдынчалыгын кенейтуу учун башкаруунун жана окутуунун интерактивдуу усулдарын колдонуу · Мектептин ичинде олимпиадаларды, предметтик таймаштарды откоруу менен окуучулардын билимге болгон кызыгуусун арттыруу · Мектептин материалдык-техникалык базасын чыӊдоо · Мектептин комокчу чарбасы аркылуу 1-4-класстарынын тамак-ашынын сапатын жакшыртуу · Мектепте окуучулардын ден-соолугуна, патриоттук сезимдеринин калыптанышына кам коруу · Кружоктук сабактарды, ийримдерди уюштуруу аркылуу окуучулардын шык жондомдорун ойготуу, коомдук иштерге активдуу катышууга уйротуу. Мектептин стратегиялык планынын ишке ашышы 1. Мектептин материалдык-техникалык базасын чыӊдоо: · 2018-2021-жылга чейин стратегиялык план тузулгон · Мектептин жаны имаратынын курулушу · Мектептин I корпусун капиталдык ремонттон откоруу · Мектептин II корпусунун чатырын алмаштыруу · Комокчу чарбаны кенейтуу менен шашке тамагынын берилишин жакшыртуу · Билим берууну жакшыртуу максатында технологиялар менен камсыз кылуу · Билим беруудо калк доолоттордун, жарандык укуктардын, сабырдуулуктун негизинде билим тарбия берууну онуктуруу 2. Стратегиялык пландын аткарылышы · 2016-жылы “Жеруй” аркылуу 225 орундуу спорт залы менен заманбап 55 млн сомдук курулуш иштери башталган. · 2015-жылы мектептин I корпусу АРИС аркылуу толук капиталдык ремонттон откорулгон. · Мектептин II –корпусунун чатыры МинФин дем беруучу стимгрант аркылуу алмаштырылган. · 2015-жылдын сентябрь айынан бери БУУ БДАТП “Мектептеги тамак-аш программасын оптималдаштыруу” программасынын алкагында окуучуларга ысык тамак берилип келет. · Билим берууну жакшыртуу максатында демоорчулордун жардамы аркылуу 1 интерактивдуу доска алынды · Билим беруудө нарк доолотторду, жарандык укуктарды окуп уйротуунун устундо иш алып баруудабыз.
Окуучулардын 5 жылдык билим сапаты.
Улуттук тестке 9-11-класстын окуучулары катышат. Катышуу 43% ды тузот. Мектептин билим беруу программаларына компетентуу окутуу процесстери киргизилген. Мектепте 5 усулдук бирикме иштейт. · Кыргыз, англис тилдери бирикмеси-Байбекова Ж · Класс жетекчилер бирикмеси – Каныбек к А · Башталгыч класстар бирикмеси-Абазова А · Математика бирикмеси-Орозбекова Чолпон · Биология бирикмеси –Абылкасымова Динара Усулдук бирикмелер жыл ичинде декадаларды откорушот. Ачык жана улгулуу сабактарды аныкташат. Предметтик мугалимдердин ишмердуулук чеберчиликтерине баа беришет. КРнын Окмотунун 2017-жылдын 16-июнундагы №381 токтомуна ылайык, билим беруу уюмдарын аккредитациялоо тартибинин жалпы жоболорунун негизинде 5-11-класстарга озун-озу баалоо жургузулду (мониторинг тиркелет). 3-4-класстардан математика, кыргыз тил, орус тил сабактарынан жат жазуу, текшерүү иштер, адабий окуу сабагынан окуу темптери текшерилди (мониторинг тиркелет). Ошондой эле класс жетекчилер менен бирдикте бардык класстарда социалдык паспорттор тузулгон.
Тарбиялоого оор окуучулар:
Окуу жылдарында окуучулардын укугун коргоо жана КРББИМ министрлигинен 2017-жылдын 30.01 айындагы №03-6468 буйругунун негизинде «зордук-зомбулуктан коргоо» боюнча класстык сааттар, лекциялар ИДНдин, соц кызматкердин, соц педагогдун, ата-энелердин катышуусунда иш чаралар откорулуп турат. Ар бир окуу жылы учун атайын пландар тузулуп, тапшырмалар берилип турат. №3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектебинде бугунку кундо даярдоо классы менен 447 окуучу билим алып жатат. Мектеп бутуруучулорду орто билими жонундо куболук, аттестат менен камсыздайт.
Мектепте жалпы 44 мугалим эмгектенет. (Ф. 5 тиркелет)
Ар окуу жылы сайын мугалимдердин квалификациясын жогорулатуу максатында графиктин негизинде 2-3төн кем эмес мугалим жонотулот.
№3 Бейше Урстомбеков атындагы жалпы билим беруучу орто мектеби I—III корпустан турат. I корпус 1961-жылы курулган II корпус 1986-жылы курулган Жаны мектептин курулуш иштери журуп жатат. I-корпус 2015-жылы капиталдык ремонттон АРИС аркылуу откорулгон. II-корпустун чатыры 2015-жылы стимгрант менен алмаштырылган. 2015-жылдын сентябрь айынан баштап мектеп БУУнун «Тамак-ашты оптималдаштыруу» долбооруна кирип, окуучуларга ысык тамак берилуудо. Айыл эли сууну аккан суудан ичишет, мектептин алдынан терендиги 18 метрден таза суу чыгарылган. I-корпус комур менен, II-корпус электр жылытуу системасы менен жылытылат. Мектепте 2 усулдук кабинет, 1 директорлук кабинет, 1 тарбия завуч, 1 завхоз, 1 соцпедагог, музей, 11 окуу кабинети бар. Толук бугунку кундун талабына шайкеш жабдылган. 1 интерактивдуу доска, 2 проектор, 3 принтер, 1 тустуу принтер, 16 компьютер окутуу-тарбиялоо процессине пайдаланылат. Мектепте окуу китеби 95% менен камсыз болгон (Ф.4 тиркелет). |
7 | Маалыматты башкаруу жана коомчулукка жеткирүү талаптары | Мектеп билим беруу максатын пландаштыруу жана ишке ашыруу үчүн томондогудой маалыматты чогултат, системага салат , жалпылайт жана сактайт : · Окуучулардын контингенти жонундогу маалыматтарды · Окуучулардын катышуусу жана жетишуусу жонундогу маалыматтар · Окуучулардын ата-энелерине билим беруу программасын ишке ашырууга жана анын натыйжаларына канааттангандыгы жонундогу маалыматтарды · Материалдык жана маалыматтык ресурстардын жеткиликтуулугу жонундогу маалыматтарды · Олимпиадаларга, ЖТР, долбоордук сынактарга, спорттук мелдештерге катышуусунун жыйынтыгы билим беруу уюмунун негизги корсоткучтору боюнча маалыматтарды · Окуунун жана окутуунун формалары жана каражаттары боюнча маалыматты · Билим сапатынын жыйынтыктары боюнча маалыматтарды
|
Жыйынтык, сунуш, кетирилген кемчиликтер.
Жыйынтыктоо:
Кемчиликтер | Сунуштар |
Билим сапатынын корсоткучторун аныктоо бирдей типте корсотулгон эмес, ар турдуу корсотулгон. Мектептин онугуу планында билим сапатын которуунун устундо так жыйынтык берилген эмес. | Билим сапатын которуудо бирдей корсоткучторду аныктоо. Мектептин онугуу планын тузуудо билим сапатын которуунун устундо иш алып баруу |
УТБ жыйынтыгында математика, орус тил, физика предметтери боюнча окуучулардын катышуусу аз, билим денгээли томон. | УТБнун тестине окуучуларды так илимдер сабактары боюнча катыштыруу Мектептин техникалык базасын толуктоо, мектепти интернетке кошуу Мектептин курулушун буткоруу |
Комиссиянын курамы : Нурманбетова Ж окуу завучу
Шаршенбек к К тарбия завуч
Чоконбаева Б соц педагог
Уркунчиева Г профсоюз уюму
Алыбаева Ж китепканачы
Мамытбекова А завхоз
https://urstombekov.mektebim.kg/wp-admin/post.php?post=1668&action=edit
2022.07.06 ПЖ №177 жарлык 13.12.2021 ПЖ №561 жарлык 20.05.2022.ПЖ№157 жарлык 29.01.2021.ПЖ№1 жарлык 2020-25-ж карата стратегиялык иш план 2021-2026-озун таануу концепциясы 2022.07.06 ПЖ №177 жарлык 2022.24.02 ПЖ№54 жарлык баалоо системасы жонундогу жобо